Untungnye dapat hadiah dari mama!

Saturday 6 August 2011 |

gf kesayangan mak aku :)

Best jugak berblog nie yarr! huhu.... bulan 8 ni bulan agak bertuah..kerana Birthday aku esok!! yeay! 7ogos=P

tapi hari ni dah dapat hadiah oo....dari mak tercinta... I LOVE YOU mama!!
ni la mak aku yang cun melecun! 

ni lak adik aku ni twin yg bagi hadiah kat aku jugak! =P

rindu dorang! 
Mak kite ni kan penyayang..huhu....dia tak de anak perempuan...sibling2 aku lak semua laki..tapi dia ada berkenan dekat sorang ni! sape erk, huhu...awek aku la tu! aku mmg love dia, sebab mak aku sggt merestukan hubungan ktowang!

doakan ktowang bahagia erk!

huhu...i love you!!


7 comments:

Anonymous said...

saya nyer besday 8 0g0s..happy besday..hehe

Wardah alisya said...

happy becoming birthday~~

hakim hazman said...

thank you...nape admin kne jadi unknown...huhu :(

CXopportunities said...

wah!! ade twins la.. nk pinjam! comelnye diorunk.. btw, epi bufday !! :)

Anonymous said...

selamat hari lahir .
moga panjang umur n dmurahkan rezeki selalu .
amin

Setapak demi setapak said...

Happy birthday..may Allah bless u always...
agak susah r nk baca ape yg tertulis kat belah <----Maybe coz saya gne note book..

hakim hazman said...

amek la twin tu..huhu...dowg ada facebook jgak..add la kt list sibling saya..

Post a Comment